Toerisme :  Turkije.org Forum The fastest message board... ever.
Kijk naar http://www.turkije.org/zoek/index.php?cat=2 voor de links over Toerisme in Turkije 
vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: rozebottel0 (212.41.157.---)
Date: May 18, 2008 07:35PM

Hoewel Turkije een prachtig land is, gebeurd het steeds meer dat vrouwen en meisjes er op vakantie gaan, denken er de liefde van hun leven gevonden hebben, maar dan erg bedrogen uit komen.

Een aantal Turkse mannen, vooral werkzaam in de toeristische sector heeft er een beroep van gemaakt vrouwen te verleiden, om zodoende aan sex, geld, visa te komen.

Inmiddels bestaan er in een aantal landen al een aantal websites waar vrouwen hun krachten gebundeld hebben.
Doel van deze sites:
- vinden van emotionele steun
- mannen die als 'players'of te wel love-ratten bekend staan, met naam en toenaam
te noemen, zodat eventuele nieuwe slachtoffers gewaarschuwd worden.
- vrouwen/meisjes bekend maken met de tactieken van deze mannen

In Nederland is nu ook zo'n site opgericht.
Dus heb je ook een nare ervaring, zoek je ondersteuning, of twijfel je aan de bedoelingen van je vriend, kom eens een kijkje nemen op de site.

Http://groups.msn.com/Turkselove-ratten/

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: Pumkin (---.vya.nl)
Date: June 03, 2009 05:36PM

hey

je site is gesloten! Het is een heel goed idee heb je een nieuwe site?
Er zijn veel mannen die liegen je moet ook niet alle jongens geloven als ze tegen je zeggen je bent mooi balbalaalba
ik heb ook een vriend uit turkije en ik ken hem langer. Ik was eerst vrienden met hem en daarna is het pas wat geworden na een jaar. Je weet het nooit. mannen hier in nl gaan vaak ook vreemd. Je moet niet alleen naar je gevoelens luisteren maar ook nadenken

groetjes

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: silke_ (---.access.telenet.be)
Date: June 13, 2009 02:13AM

Hallo iedereen,

Ik weet dat de turkse mannen het imago hebben van macho's, vrouwenverslinders,...
Maar soms is dit niet helemaal waar. Er zullen er natuurlijk altijd zijn, zoals hier in Belgie of in Nederland maar je moet niet alle Turken over dezelfde kam scheren.

Ikzelf heb 3 jaar geleden een turkse jongen ontmoet in een hotel. Hij was daar opdiener. Hij was gek van me en heeft zelf zijn job laten vallen voor dagen met me te spenderen. Maar ik had toen al 4 jaar een relatie, die weliswaar niet goed ging. Mijn huidige vriend was toen zeer agressief en ik mocht niets doen, en mijn vriend was een spanjaard van Barcelona.

Ik heb dan ook met deze turkse jongen iets gehad (dus eigenlijk had ik toen mijn vriend bedrogen). Toen ik hier terug was, kon de turkse jongen me niet vergeten, hij stuurde me constant sms'jes,... We hebben maanden gechat met elkaar,... Hij bleef zeggen dat hij me erg graag zag,...
Na enkele maanden had ik de knoop doorgehakt, en uiteindelijk gekozen voor mijn huidige vriend die ik toen had. Maar al snel bleek dat dit niet de goede keuze was. Ik kon helaas niets meer voelen voor hem.
De turkse jongen had ook ontdekt dat ik een vriend had, en was diep ontgoocheld.
De reden waarom ik niet voor de turkse jongen gekozen had (ondanks ik heel veel gevoelens had voor hem) was omdat ik vooroordelen had, hij was moslim ik niet, hij kon misschien alleen met mij zijn voor een visum enz enz

Ik heb het inmiddels uitgemaakt met mijn spaanse vriend waarmee ik 4 jaar een relatie heb gehad, toen ik de turkse jongen na de breuk terug emailde, moest die helaas niks meer van me weten. Ook al wist hij dat ik niet arm was,...
Dit was voor mij het grootste bewijs dat hij zeker niet op mijn geld uit was, en niet voor een visum met me begonnen was.

Ik heb nu iemand anders leren kennen. En ja, het is een turkse jongen. Hij werkt in een shop ergens bij Antalya. Hij moet keihard werken (van 9.00 - 00.30)!!!!!
Ik heb hem 2 maanden geleden leren kennen in de shop. Maar heb er nog niks mee gehad. Nu ga ik zondag terug naar Turkije en we zullen elkaar zien.
Ik ken hem niet goed, ik weet wel dat het een zeer moderne turk is (is zeer modern gekleed, noemt zich atheist, heeft een paar piercings, houdt van The Prodigy,...)
Ik zal wel zien, breng hier zeker verslag uit!!!!

groetjes, silke

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: arman (---.cable.casema.nl)
Date: October 08, 2009 01:40PM

dag Silke,

was eigenlijk wel benieuwd hoe het nou is afgelopen in antalya.

groet
arman

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: pamukseker (---.chello.nl)
Date: June 21, 2010 01:33PM

Hm, ik had al een reaktie geschreven, maar kan hem niet meer terugvinden. Weet niet of hij geplaatst is...

Ik wil graag dit bericht onderschrijven, het is mij ook "overkomen". Hoewel ik nogsteeds hopeloos verliefd ben, besef ik heel goed dat hij een grote leugenaar is geweest.

Hij had me opgepikt op een site om Turks te leren. Vervolgens (huilend) gesmeekt om naar Marmaris te komen (we hadden inmiddels 2 maanden vaak op msn gechat).
Hij zou als dj veel werk hebben gehad en in Marmaris goed kunnen verdienen - zei hij. Dus als ik nou ff zou komen en onderdak zou betalen, dan zou hij verdienen en dan meebetalen, maar dat kon dan wel een maand duren (want niet direct salaris).

Hij begon daar meteen te drammen dat ik naar de ambasade moest om uit te zoeken hoe hij naar Nederland kon, want hij wist het zeker, ik was de liefde van zijn leven. (Oh ja, ik kreeg ELKE dag te horen dat zijn vader heel kwaad was, dus dat ik in Nederland wel een contract moest tekenen dat hij 5 jaar bij me kon blijven wonen...).
Affijn, ik heb 9 weken ALLES betaald, hij kon zogenaamd niets vinden. Wel was hij hele dagen de hort op en in de nachten ook - om werk te zoeken... (???).

De relatie heeft geduurd tot het volgend begin van het nieuwe seizoen. In februari begon hij al ineens niet meer online te zijn op woensdagen, vrijdagen en zaterdagen. We waren bezig MVV te regelen dus ik baarde me niet echt zorgen...

Toen er een brief met vragenlijst kwam van het IND, werd meneer witheet. Uiteindelijk wilde hij na een week de vragen wel beantwoorden...

Bleek ineens dat hij "een paar jaar terug" al 3 jaar in Duitsland was geweest..!

Ik heb via de cursussite en wat gesnuffel op facebook e.d. gezocht naar de vrouwen die hij kende. Tegen mij had hij gezegd "goede vriendinnen". Ik vond het raar, want hij zei dat we nu verloofd waren, maar hij stelde me nooit aan iemand voor... bleek dat hij diverse vrouwen had gevraagd naar zijn stad te komen. Iedereen hetzelfde spelletje dus... IK leef van een uitkering en heb in een jaar E 3000,- aan hem besteed... liefde maakt blind en je wilt toch niet dat die stumperd daar zonder eten zit... wie weet hoeveel vrouwen hetzelfde hebben gedaan?

Met oud-en-nieuw was ik niet welkom om daar te zijn... vreemd toch? Maar hij beloofde "volgend jaar". Zoals met alles...
Hij wilde in Turkije niet werken, inburgeringsexamen kost e 350,- maar als hij daarvoor moest werken zou hij een jaar bezig zijn, dus kon ik dat even betalen? Als hij in Nederland was dan zou hij natuurlijk dat al heel snel terugbetalen, want dan had hij goed werk (uhm hoeveel werklozen zijn er op dit moment?).

Toen ik zei: ok, mijn vertrouwen in je is zo beschadigd nu ik dit weet - je zegt elke dag dat ik de liefde van je leven ben, maar andere vrouwen zijn welkom bij je thuis, maar ik niet. Heel vreemd. Bewijs jij je liefde nu maar, zoek werk in Marmaris en dan kom ik nu 3 maanden op jouw kosten. Dezelfde avond was de liefde ineens over. MVV hoefde niet meer geregeld te worden. Para bitti ask bitti (geld op, liefde op).

Goed, ik wil hiermee aangeven: meiden, vrouwen, wees op je hoede. Als jij echt van je houdt, dan wil hij alles voor je doen. OOK werken en meebetalen, en dan mag je overal bij hem zijn. Dan laat hij weten waar hij is, en dan heeft hij geduld en hoeft niet binnen een maand met je te trouwen...
En nee, ik ben geen huppelkut die haar lichaam meteen heeft aangeboden....


Pamukseker
EX van DE grote DJ van Bodrum en Marmaris....


rozebottel0 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoewel Turkije een prachtig land is, gebeurd het
> steeds meer dat vrouwen en meisjes er op vakantie
> gaan, denken er de liefde van hun leven gevonden
> hebben, maar dan erg bedrogen uit komen.
>
> Een aantal Turkse mannen, vooral werkzaam in de
> toeristische sector heeft er een beroep van
> gemaakt vrouwen te verleiden, om zodoende aan sex,
> geld, visa te komen.
>
> Inmiddels bestaan er in een aantal landen al een
> aantal websites waar vrouwen hun krachten
> gebundeld hebben.
> Doel van deze sites:
> - vinden van emotionele steun
> - mannen die als 'players'of te wel love-ratten
> bekend staan, met naam en toenaam
> te noemen, zodat eventuele nieuwe slachtoffers
> gewaarschuwd worden.
> - vrouwen/meisjes bekend maken met de tactieken
> van deze mannen
>
> In Nederland is nu ook zo'n site opgericht.
> Dus heb je ook een nare ervaring, zoek je
> ondersteuning, of twijfel je aan de bedoelingen
> van je vriend, kom eens een kijkje nemen op de
> site.
>
> Http://groups.msn.com/Turkselove-ratten/

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: openheart (---.speed.planet.nl)
Date: October 23, 2010 01:34PM

WARSCHUWING [Pratos B3 37 free online dating guy) echte naam ISMAIL

Voor deze turkkseman Nickname van Badoo(Pratos B 37 online dating guy vor flirt en sex) Antalya/Turkije. Zijn eigen naam is ISMAIL zit op de turkse badoo maar ook op de nederlandse en probeerd ook via msn vrouwen te misbruiken met zijn mooie
en beloofde praatjes.Dus ben voorzichtig met deze man hij liegd en bedriegd alles
bij elkaar.Zeg dat hij gescheiden is heeft op verschillende plaatsen gewoont in nedererland Zwolle/Amsterdam/Den Haag op heden in Antalya.Daar naast tel. nr. naar misbruik van vrouwen is dan niet meer te bereiken op zijn. tel.nr.en afgesloten.Heeft al veel vrouwen misbruikt met zijn charme en mooie praatjes via BADOO.Google zijn nick naam (Pratos B ,37 free online dating guy Antalya/turkije)
Dus dames u bent gewaarschuwd voor deze turkseman die ook af en toe in nederland zit om vrouwen te misbruiken.

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: openheart (---.speed.planet.nl)
Date: October 23, 2010 01:35PM

openheart Wrote:
-------------------------------------------------------
> WARSCHUWING [Pratos B3 37 free online dating guy)
> echte naam ISMAIL
>
> Voor deze turkkseman Nickname van Badoo(Pratos B
> 37 online dating guy vor flirt en sex)
> Antalya/Turkije. Zijn eigen naam is ISMAIL zit op
> de turkse badoo maar ook op de nederlandse en
> probeerd ook via msn vrouwen te misbruiken met
> zijn mooie
> en beloofde praatjes.Dus ben voorzichtig met deze
> man hij liegd en bedriegd alles
> bij elkaar.Zeg dat hij gescheiden is heeft op
> verschillende plaatsen gewoont in nedererland
> Zwolle/Amsterdam/Den Haag op heden in Antalya.Daar
> naast tel. nr. naar misbruik van vrouwen is dan
> niet meer te bereiken op zijn. tel.nr.en
> afgesloten.Heeft al veel vrouwen misbruikt met
> zijn charme en mooie praatjes via BADOO.Google
> zijn nick naam (Pratos B ,37 free online dating
> guy Antalya/turkije)
> Dus dames u bent gewaarschuwd voor deze turkseman
> die ook af en toe in nederland zit om vrouwen te
> misbruiken.

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: dollie42 (---.speed.planet.nl)
Date: November 02, 2010 12:37AM

openheart Wrote:
-------------------------------------------------------
> WARSCHUWING [Pratos B3 37 free online dating guy)
> echte naam ISMAIL
>
> Voor deze turkkseman Nickname van Badoo(Pratos B
> 37 online dating guy vor flirt en sex)
> Antalya/Turkije. Zijn eigen naam is ISMAIL zit op
> de turkse badoo maar ook op de nederlandse en
> probeerd ook via msn vrouwen te misbruiken met
> zijn mooie
> en beloofde praatjes.Dus ben voorzichtig met deze
> man hij liegd en bedriegd alles
> bij elkaar.Zeg dat hij gescheiden is heeft op
> verschillende plaatsen gewoont in nedererland
> Zwolle/Amsterdam/Den Haag op heden in Antalya.Daar
> naast tel. nr. naar misbruik van vrouwen is dan
> niet meer te bereiken op zijn. tel.nr.en
> afgesloten.Heeft al veel vrouwen misbruikt met
> zijn charme en mooie praatjes via BADOO.Google
> zijn nick naam (Pratos B ,37 free online dating
> guy Antalya/turkije)
> Dus dames u bent gewaarschuwd voor deze turkseman
> die ook af en toe in nederland zit om vrouwen te
> misbruiken.

Alles wat je schrijft is bekend bij mijn en weet dat er meerdere vrouwen
slachtoffer zijn van deze Pratos B ismail.
En ding turkse mannen zijn niet te vertrouwen liegen en bedriegen.
Zelfs tegen hun eigen familie die waarschijnelijk niet weten dat hij op een
flirt & sex site Badoo zit.

Options: ReplyQuote
Re: vrouwen bedrogen door Turkse mannen!!
Posted by: dollie42 (---.speed.planet.nl)
Date: November 02, 2010 12:41AM

Hey Openheart



Alles wat je schrijft is bekend bij mijn en weet dat er meerdere vrouwen
slachtoffer zijn van deze Pratos B ismail.
En ding turkse mannen zijn niet te vertrouwen liegen en bedriegen.
Zelfs tegen hun eigen familie die waarschijnelijk niet weten dat hij op een
flirt & sex site Badoo zit.En gaan gewoon weer door vrouwen te misbruiken.

Options: ReplyQuote


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.