Werken en wonen in TR :  Turkije.org Forum The fastest message board... ever.
zoek je werk, collega's , ervaringen ???
Ads: Corendon 
werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: Annemariet (---.adsl-surfen.hetnet.nl)
Date: May 01, 2006 04:49PM

Hallo iedereen,

afgelopen week ben ik met een vriendin naar Turkije geweest om lekker te genieten van de zon, zee en strand. Nu zijn we echter helemaal verliefd geworden op dit prachtige land en zijn van plan om deze zomer terug te gaan om daar voor een maand of 2 te werken in een bar.
Heeft iemand tips hoe wij goedkoop in Alanya zouden kunnen verblijven? Huren schijnt daar haast onmogelijk te zijn en om nou twee maanden in een hotel te verblijven..
Alvast bedankt!

Groetjes,
Annemarie

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: kim (---.direct-adsl.nl)
Date: June 20, 2006 04:05PM

Hallo Annemarie,

Misschien een wat laate reactie maar kom net terug uit Turkije.
Want net als jij ben ik ook verliefd op dit prachtige land, dat niet alleen, mijn vriend woond daar ook.
Het is inderdaad heel erg moeilijk om in turkije aan werk te komen, dat komt omdat er al zo veel werkloze zijn. En dan heb ik het nog niet eens over een appartementje of huis huren.
Ik ga as zondag weer terug, ben namelijk bezig om voorgoed te verhuizen naar turkije ook dat is erg lastig. Dus ik zou zeggen suc6 en als je zelf al wat verder bent gekomen laat het me dan ff weten ben wel nieuwschierig.

Houd je goed en geef vooral niet op!

Groetjes kim

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: ali (---.dynamic8599156150.ttnet.net.tr)
Date: September 07, 2006 02:20PM

hallo...
ook wel mischien een late reactie ..
maar uuh il ben namelijk ıemand dıe een lang tijd in Nederland heb gewoont ..en nu ben ik namelijk voorgoed teruggekeert naar me eigen land .. en ik ken hier en daar wel mensen in turistische steden..
dus ik zou je wel wille helpen ..
(009) 0537 508 35 20 je kan bereiken op deze nummer altijd

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: Kim (---.venlo1.lb.home.nl)
Date: October 23, 2006 01:32PM

Ook ik zoek werk in alanya ! .. alle informatie of tips zijn welkom ! .. ook wat betreft woonruimte,

het liefst zou ik voor het hele zomerseizoen gaan (maart-oktober)

Kim
kimmiej- [at] hotmail.com

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: jeffrey klomp (---.direct-adsl.nl)
Date: November 01, 2006 01:02PM

HEy mensen,

ik zal me even voorstellen ik ben jeff 18 jaar me ouders hebben hun droom uitlaten komen wij gaan in april 2007 ons eigen hotel openen in mahmutlar een klein plaatsje achter alanya. het hotel heet Eser heeft 3 sterren, voor meer informatie over het hotel kunt u terecht op de site www.hotel-eser.com!
Als iemand inforamtie wilt hebben over het wonen of werken in turkije help ik jullie graag verder ik ken namelijk veel mensen in mahmutlar en alanya wij hebben daar zelf al 3 jaar een apartement! ik kan jullie proberen te helpen met werk zoeken en een woonruimte, ik wil jullie wel waarshuwen iedereen in turkije is je vriend (pas daarvoor op) ze willen allemaal aan je verdienen en ik kan het uit eigen ervaring weten!!! dus heb je vragen mail gwn even en promoot ons hotel maar even haha

Gr de familie klomp

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: Ramona (---.speed.planet.nl)
Date: November 06, 2006 10:10PM

Hallo,

ook ik zoek werk en woonruimte in alanya.
zou iemand mij kunnen helpen?
de datum maakt niets uit!

met vriendelijke groet,
ramona

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: Cindy (---.adsl2.versatel.nl)
Date: January 19, 2007 02:01PM

Hoii!
Wij zijn 2 meiden van 17 (bijna 18)
We willen in de zomer heel graag in alanya werken..
Het liefst zouden we in een hotel willen werken in het animatie team.
Zou je ons hiermee ook kunnen helpen?
Groetjes, Jenny en Cindy

Options: ReplyQuote
Re: werken en wonen in Alanya, help!
Posted by: suzanne (---.ttnet.net.tr)
Date: January 23, 2007 07:46PM

Hallo hallo

Iedereen denkt dat het leven en het werken in alanya zo geweldig omdat iedereen hier op vakantie is.. en dan is alles leuk en aardig...
Ik woon hier nu een jaartje en ben ook getrouwd! Ik zal 1 ding zeggen.. zoek in Nederland een baantje voor de zomer.. ten eerste je verdient veel meer het huren van een huis is hier heel erg moeiljk (kost veel geld ten op zichte van wat je hier verdient).
Je hebt ook bijna geen vrije tijd want een vrije dag kennen ze hier niet!!

Als je toch naar Alanya komt om te werken een fijne tijd en veel suc6!

groetjes suzanne

Options: ReplyQuote


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.