Huur of Koop (vakantie)woning :  Turkije.org Forum The fastest message board... ever.
Alles omtrent het kopen of huren van een (vakantie)woning Kijk naar http://www.turkije.org/zoek/index.php?cat=49 voor een lijst van de makelaars in onze database 
Pages: Previous12345
Current Page: 5 of 5
Re: Orient Palace Bodrum
Posted by: veno (---.minfin.be)
Date: January 30, 2008 10:31AM

Hallo,

Vraagje voor het forum van de 4 Nederlandse eigenaars.
Is er ondertussen al wat evolutie in de onderhandelingen met de Duitse investeerder ? Wie is die firma nu eigenlijk en is deze firma door jullie al gescreend of ze wel kapitaalkrachtig genoeg zijn en of hun interesse wel degelijk zo groot is als Ronald Croque ons vertelt. Graag kreeg ik bevestiging dat alles goed gaat of dat het slecht loopt of iets dergelijks of dat we eventueel (weeral eens) geduld moeten hebben, maar hoe lang dan nog? Het tijdsschema was dat tegen eind februari de kapitaalinjectie van de Duitsers rond moest zijn. Zit dit er nog in ?

Groeten,

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Bodrum
Posted by: cb (---.direct-adsl.nl)
Date: February 01, 2008 09:23AM

Hallo Veno,

Deze info gaan we niet op dit forum zetten, je kan me een mail sturen dan kan ik je verder informeren.

mvg
cora vd burg

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Bodrum
Posted by: JeWe (---.mill1.nb.home.nl)
Date: March 01, 2008 04:46PM

Nou, zou er dan toch eindelijk echt schot in de zaak zitten?! Nu maar hopen dat de nieuwe partner betrouwbaar is en alles toch nog goed komt....!! Ik ben pas echt blij als de eerste betaling gedaan is en de bouw daadwerkelijk weer opgestart is.

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Bodrum
Posted by: RickB (---.adsl2.versatel.nl)
Date: March 03, 2008 03:07PM

Heeft iemand de laatste weken nog iets vernomen? Eind februari is stilletjes voorbij gegaan, maar er is nog geen nieuws vernomen.

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Bodrum (gered?)
Posted by: forumadmin (Moderator)
Date: March 04, 2008 09:52AM

Hollandse investering in Turks megaproject gered
op telegraaf verschenen:
----------
door Jouke Schaafsma
AMSTERDAM - Het omvangrijkste vastgoedproject waaraan Nederlanders ooit deelnamen in Turkije is waarschijnlijk gered. Oriënt Palace in Bodrum, een 130 miljoen euro kostende hotelkolos van ruim duizend appartementen, heeft een nieuwe investeerder gevonden.
Honderden boze beleggers vanuit Ierland, Denemarken en zo'n 150 uit Nederland vreesden dat hun een zelfde lot was beschoren als de beleggers in de Golden Sun-affaire. Bij het project in Bodrum was de bouw aangevangen, maar die was tussentijds stilgelegd.

Zoals deze krant eind vorig jaar meldde, werden rendementen niet betaald en groeide de onrust onder Nederlandse beleggers, die in totaal voor twintig miljoen euro hadden geïnvesteerd. Ze zouden tien procent rendement per jaar krijgen uit huuropbrengsten en een gratis vakantie.

De Nederlandse ontwikkelaar Ronald Croqué van de Unifin Groep uit Velp bracht het Turkse paradijsje aan de Iasosbaai aan de man. Vijftien november 2006 had het al klaar moeten zijn. De bouw kwam stil te liggen toen Ieren hun eigendomsbewijzen niet kregen en het kapitaal, wat nodig was voor de bouw, niet vrijgaven.

De beloftes van een nieuwe investeerder die de zaak recht moest trekken, werden na al die maanden met argusogen bekeken, maar gisteren ging de kogel door de kerk.
------------
Bron: http://www.overgeld.nl/rubriek/beleggen/3453088/_Hollandse_investering_in_Turks_megaproject_gered__.html

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Bodrum
Posted by: beker (---.r-195-35-225.atwork.nl)
Date: March 04, 2008 01:42PM

Ik zou graag willen weten wie de belangenvereneging is kizkalesigedupeerde. Ik wil me graag aansluiten

met vriendelijke groet

Menno

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Kizkalesi
Posted by: Addy (---.ip.telfort.nl)
Date: June 04, 2008 03:41PM

Zonet nog contact gehad met Unifin. Bouw Kizkalesi ligt nog steeds stil. Men wacht tot Bodrum helemaal verkocht is. Dacht dat tijdens de vergadering begin februari 2008 anders voorgesteld was. Belangenvereniging schijnt ook nog niet van de grond te komen. Of hebben jullie andere informatie?

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Bodrum
Posted by: veno (---.64-66-87.adsl-dyn.isp.belgacom.be)
Date: June 25, 2008 09:11PM

Dag allemaal,


Graag informeer ik je over eigenaarsmeeting van 4 juli 2008, die zal doorgaan in Utrecht om 16 uur. De meeting is voor eigenaars van Oriënt Palace Resort Bodrum, Kizkalezi en Alanya II.
Deze meeting wordt georganiseerd door Mondi op vraag van de eigenaars.

Deze meeting is gratis. Hopelijk zien we jullie daar en sluiten jullie aan bij de groep.

Vriendelijke groeten,

Geert

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Kizkalesi
Posted by: Addy (206.18.168.---)
Date: October 20, 2008 12:31PM

Heeft u ook een appartement in Kizkalesi gekocht? Ook benieudd naar de stand van zaken?
Wij zijn op zoek naar jullie.
Willen jullie svp reageren? Dit gaat ook jullie aan!

Met vriendelijke groet,
Addy en Paul van Ginhoven

Options: ReplyQuote
Re: Orient Palace Kizkalesi
Posted by: fjmd (---.cable.casema.nl)
Date: October 20, 2008 06:33PM

Addy en Paul,
Mail even naar m'n emailadres a.u.b.

met vr gr.

fduivenvoorden [at] casema.nl



Edited 1 time(s). Last edit at 10/20/2008 06:35PM by fjmd.

Options: ReplyQuote
Pages: Previous12345
Current Page: 5 of 5


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.